به وبلاگ جمع دانشجویی... خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های مختلف
طبیعت
امام و رهبری
جملات زیبا
نمونه سوالات امتحانی
دانلود
لرستان
دلنوشته
تاریخی
عاشقانه
خنده بازار
جک و اس ام اس
آموزشی
کتاب
اخبار
دیدنی ها
دانستنی ها
ورزشی
مراسمات
مذهبی
انقلابات
کاریکاتور
شاعران
رکورد های گینس
سه بعدی
پند و حکمت
پزشکی
تلفن
دوستان
کد آهنگ های پیشواز
طنز
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 477
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 41162
تعداد مطالب : 409
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

وانت پراید هم می آید

پس از تولید و عرضه خودروی پراید در مدل های مختلف، گروه خودروسازی سایپا تصمیم به ساخت "پراید وانت" گرفت تا مجموعه خود را کامل کند. در آینده نه چندان دور پراید لیموزین وکروک هم به این مجموعه اضافه می شود.

 

[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:جمع دانشجویی , حمید مینایی , طنز ,پسرهای دختر نما,ضرب المثل,وانت پراید, در ساعت | |
استاد شجریان به ایران برگشت

 

استاد شجریان به تهران بازگشت !

 

استاد شجریان به تهران بازگشت !

 

وی در فرودگاه امام خمینی مورد استقبال برخی نزدیکان و طرفدارنش قرار گرفت.

شجریان در بدو ورود در فرودگاه در سخنانی کوتاه به خبرنگار شبکه ایران گفت:خیلی خوشحالم که به زادگاهم برگشته ام. وی افزود: وطنم عشق من است.

 

 

شجریان ادامه داد: ایران زندگی من است و مردمان کشورم همه امید من هستند.

وی درباره برنامه های آینده خود اظهار داشت: فعلا برنامه خاصی ندارم.

وی درباره حضور خود در کنسرت همایون پسرش گفت: حتما در کنسرت پسرم شرکت خواهم کرد.

 

استاد شجریان به تهران بازگشت !

 

در مراسم استقبال از شجریان علاوه بر حضور خانواده این هنرمند استاد محمدرضا درویشی آهنگساز،حمید رضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و وحید تاج خواننده نیز حضور داشتند.

[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:استاد شجریان , دانلود آهنگ ,موزیک , موسیقی ,جمع دانشجویی,,,, در ساعت | |
اینترنت ملی از هفته دیگر

 اینترنت ملی ایران از هفته آینده

وزیر ارتباطات از آغاز بکار شبکه ملی اطلاعات ( اینترنت ملی ) تا هفته آینده در کل کشور برای تمامی دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: حدود ۴۲ هزار دستگاه دولتی تمامی ارتباطاتشان از شبکه اینترنت به شبکه ملی منتقل می‌شود.

رضا تقی پور در پاسخ به خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات و زمان بندی این پروژه که قرار بود در شهریورماه ۹۱ انجام شود، گفت: هم اکنون تفکیک شبکه اینترنت از شبکه ملی اطلاعات برای دستگاههای دولتی در ۲۹ استان انجام شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این پروژه تا هفته دیگر در کل کشور و در تمامی مراکز سوئیچ استانی یعنی ۳۱ استان عملیاتی و طی مراسمی پرده برداری می شود.

وی نصب تجهیزات و جداسازی را از جمله دلایل تاخیر اندک به وجود آمده در این طرح عنوان کرد و به مهر گفت: کلیات اجرای این پروژه به تمامی دستگاهها ابلاغ و به صورت عملیاتی نیز با تمامی وزارتخانه ها مسائل مربوطه مطرح شده است.

تقی پور افزود: براین اساس ارتباط حدود ۴۲ هزار دستگاه دولتی از شبکه اینترنت به شبکه ملی اطلاعات منتقل خواهد شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به تبلیغات برخی شرکتهای اینترنتی در زمینه فروش اینترنت ملی یک مگابیتی با قیمت ۷۵۰۰ تومان به شهروندان هشدار داد: عرضه پهنای باند شبکه ملی اطلاعات در این مرحله هنوز برای مردم آغاز نشده است و ارائه پهنای باند به مردم و شخصیتهای حقیقی شرایط دیگری را نیاز دارد که در زمان نهایی شدن، اعلام عمومی خواهد شد.

وی به کاربران هشدار داد: فریب این تبلیغات را نخورند و دقت کنند که این اطلاعات از چه مراجعی اعلام می‌شود.

[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:اینترنت,ملی,اینترنت ملی, جمع دانشجویی, در ساعت | |
salam

با سلام خدمت همه ای دوستان عزیز مخصوصا اعضاء دوست داشتنی  نماز روزهاتون قبول، برای اطلاع از اخبار وبلاگ و زمان های بروز شدن و همکاری با ما در وبلاگ عضو شده و ایمیل خودتون رو در خبرنامه ثبت کنید 

 

 

 

[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:جمع دانشجویی, در ساعت | |
عجیب‌ترین مرز بین ثروتمندان و فقرای یک شهر! / عکس مطلب ارسالی ازآرین0874

عجیب‌ترین مرز بین ثروتمندان و فقرای یک شهر! / عکس
 

مرز شهری معمولا به یک نوع مرز مشخص بین دو منطقه گفته می‌شود که به جدا
شدن دو گروه با عقاید سیاسی یا مذهبی کمک می‌کند. اما در منطقه شهر بهشت
سن پائولو برزیل، این مرز بین قسمت فقیرنشین و غنی شهر کشیده شده است.


 

گاهی
قابل تشخیص نیست این تفاوت‌ها چقدر عمیق هستند اما با دیدن عکس که به صورت
هوایی از قسمتی از این مرز گرفته شده است این تفاوت به شدت توی ذوق
می‌زند. استخرهای کوچک در بالکن‌ها و زمین‌های تنیس در سویی و ...


 

 

[+] نوشته شده توسط در برچسب:, در ساعت | |
مرغ حرام شدمطلب ارسالی ازآرین0874

 

مرغ حرام شد
 

haram مرغ حرام شد

 

 

امام جمعه خرم آبادحجت الاسلام میرعمادی : مـرغ همان پرنده ای است که نا فرمانی «حضرت نوح» پیامبر خدا را کرد و خدا هم بال پـرواز کردن را از او گرفت،

به نظر من خوردن گوشت مرغ مکروه می باشد! مخصوصا زمانی که دین اسلام با خطر کفار مواجه شود! که دیگر حرام بودن آن قطعی است.

 

[+] نوشته شده توسط در برچسب:جمع دانشجویی, در ساعت | |
10 شغل پر درآمد دنیامطلب ارسالی ازآرین0874

 

10

شغل پر درآمد دنیا

 بیشتر مردم دلشان می‌خواهد که درست پس از اتمام تحصیلات‌شان یا حتی حین تحصیل، شغلی با حقوق و مزایای عالی داشته باشند. بسیاری از افراد به جای اینکه سالیان دراز کار کنند تا به موقعیت شغلی بهتر و حقوق بالاتر دست یابند، ترجیح می‌دهند به‌دنبال گرفتن مدارکی بروند که آنها را به درآمد بالا، آن هم درست از زمان آغاز کار، برساند.

در اینجا چند نمونه از مشاغلی که در بیشتر کشورهای دنیا در مقایسه با مشاغل دیگر از ابتدا حقوق خوبی داشته و حوزه‌های شغلی که معمولا بیشترین درآمد را دارند، عنوان می‌کنیم.
 

مهندسی سخت افزار کامپیوتر

آنها سخت‌افزارهای کامپیوتر یا همان قطعات را بررسی، آزمایش، طراحی و مدیریت می‌کنند. آنها برای موفقیت بیشتر مجبورند با توجه به تغییرات سریعی که در جهت گسترش این حوزه اتفاق می‌افتد، اطلاعات و مطالعات خود را مطابق با دانش روز نگه دارند.
 

مهندسی نفت و پتروشیمی

آنها گازهای طبیعی و نفت خام را از زمین استخراج می‌کنند. مهندسان این رشته پس‌زمینه‌ای در رشته‌های ریاضی، ژئوفیزیک، زمین‌شناسی و روش‌های فنی استخراج دارند و در شرکت‌های نفت و گاز یا شرکت‌های خصوصی وابسته مشغول به کار می‌شوند.
 

مهندسی برق

گستره‌کاری که این مهندسان انجام می‌دهند زیاد است و آنها می‌توانند در زمینه دامنه وسیعی از تولیدات مانند روبات‌ها، ماشین‌ها، سیستم‌های کابل‌کشی مربوط به ساختمان یا تجهیزات پزشکی فعالیت کنند.
 

برنامه‌نویسی کامپیوتر

برنامه‌نویسان کامپیوتر برنامه‌های مورد نیاز سیستم‌های کامپیوتری را می‌نویسند و به روزرسانی یا اصلاح می‌کنند. با توجه به گسترش کاربرد کامپیوتر در جهان این شغل زمینه فعالیت زیادی دارد.
 

کارگزاری بورس

این افراد سواد حرفه‌ای در زمینه بورس و انواع سهام دارند و کار اصلی آنها خرید و فروش سهام و فعالیت در بازار بورس است.
 

اقتصاددانان

این افراد معمولا مدرک دکترا در یکی از گرایش‌های علم اقتصاد دارند و در مورد توزیع منابع برای تولید کالا و خدمات مطالعه می‌کنند. آنها همچنین وضعیت مسائل مالی و اجتماعی که بر تجارت جهانی اثر می‌گذارد را پیش‌بینی و تجزیه و تحلیل می‌کنند.
 

خدمات درمانی خانگی

این افراد فارغ‌التحصیلان رشته‌های بهداشت و درمان هستند و با مجوزهای مخصوص، مراکز خدمات درمانی در خانه راه می‌اندازند تا فعالیت‌های درمانی برای بیماران و سالمندان را در خانه‌هایشان انجام دهند.
 

مدیران تحلیلگر

این یکی از مشاغل نسبتا جدید است که فارغ‌التحصیلان رشته «MBA» برعهده می‌گیرند. آنها مطالعه و تحقیق می‌کنند و برای مشاغل و تجارت‌ها، طرح‌های استراتژیک می‌سازند. مسئولیت این مدیران حل مشکلات و ارائه توصیه‌های لازم به مدیران است.
 

مدیر امنیت شبکه

چنین فردی داده‌ها را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و سازمان‌دهی می‌کند. مهندس نرم‌افزاری که با عنوان مدیر امنیت شبکه مشغول کار می‌شود احتیاجات کاربران را تجزیه و تحلیل کرده و پایگاه داده‌ای ایجاد می‌کند که از نظر امنیت و یکپارچگی بی‌نقص باشد.
 

مهندسی معماری و شهرسازی

این افراد پروژه‌های شهری مثل فضاهای سبز را برای ایجاد هماهنگی و هارمونی در شهر طراحی می‌کنند و در کل معماران فضای شهری هستند.

 

منیع: برترین ها

 

[+] نوشته شده توسط در برچسب: کامپیو تر , جمع دانشجویی, در ساعت | |
شماره رند ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ به موزه نرسيد!مطلب ارسالی ازآرین0874

 

شماره رند ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ به موزه نرسيد!

شماره‌ي ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ از جمله رندترين شماره‌ي شبكه‌ي تلفن همراه كشور است كه در آبان‌ماه سال ۸۷ اعلام شد كه به مزايده گذاشته نخواهد شد و قرار است به موزه مخابرات برده شود، اما بعدها اعلام شد قرار است مزايده شماره‌هاي رند دوباره برگزار و شماره مذكور نيز به مزايده گذاشته ‌شود. اما اكنون از سرنوشت اين شماه اطلاعاي در دست نيست.

داوود زارعيان در اين باره به خبرنگار ارتباطات ايسنا گفته بود: اين شماره دست شخص خاصي نيست و همچنان در دست مخابرات بوده و قرار است اين شماره تلفن در مزايده به فروش برسد.

مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران چندي پيش درباره فروش گرانترين شماره تلفن همراه گفته بود كه آخرين مزايده شماره‌ها در سال گذشته برگزار شده است و همچنين تاكنون گران‌ترين شماره تلفن همراه فروخته شده حدود ۷۷ ميليون تومان بوده است.

هر ساله براي برگزاري مزايده شماره‌هاي رند، مخابرات قيمت پايه‌اي را با توجه به بازار مشخص كرده و ارزيابي‌هاي لازم را انجام مي‌دهد و پس از آن شماره مورد نظر به مزايده گذاشته خواهد شد و در مزايده هم با توجه به قيمت پايه، پيشنهادها اعلام و بيش‌ترين رقم پيشنهادي برنده مزايده مي‌شود. اما از جمله گران‌ترين شماره‌ي رند به فروش رفته مي‌توان به شماره‌ي ‌۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ اشاره كرد كه به مبلغ حدود ‌۵۷ ميليون فروخته شد و پس از آن شماره ‌۰۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به مبلغ ‌۴۴ ميليون تومان و شماره ‌۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به مبلغ ‌۴۳ ميليون تومان به فروش رفته‌اند.

در يازدهمين دوره مزايده شماره‌هاي رند تلفن همراه بالاترين رقم به شماره ۷۶۷۶ ـ XXX ـ ۰۹۱۲ مربوط بود كه به مبلغ ۱۹ ميليون ريال به فروش رفت؛ از ديگر شماره‌هاي رند شماره‌هاي ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ است كه قرار است در آينده به مزايده گذاشته ‌شود اما اكثر شماره‌هاي رند به مزايده گذاشته شده‌اند و بيش‌ترين شماره‌هاي رند در دوره‌هاي اول مزايده به فروش رفت.

مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در آخرين اظهار نظر خود درباره مزايده‌هاي شماره تلفن‌ گفت: فروش شماره‌هاي تلفن همراه قاعده و قانون خود را دارد كه تصميم فروش و حضور آن‌ها در مزايده به دست كميته‌ مربوطه است و اگر شماره‌اي در مزايده حضور نداشته باشد در دست اين كميته بوده و براي آن تصميم گرفته خواهد شد.

منبع :
افکارنیوز به نقل از ايسنا

 

[+] نوشته شده توسط در برچسب:جمع دانشجویی , مخابرات ,, در ساعت | |
ادکلن LOVELY نخرید

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) طی روزهای گذشته مطالب و پیامک هایی در خوزستان منتشر شد مبنی‌ بر ورود نوعی ادکلن حاوی گاز کشنده که از مرز عراق وارد ایران شده و فرد با استشمام آن پس از چند روز از پا در خواهد آمد
طی روزهای گذشته مطالبی مبنی‌بر توزیع نوعی ادکلن حاوی گاز کشنده میان زائران عتبات عالیات مطرح شد که رئیس سازمان حج و زیارت این موضوع را تکذیب کرد، ولی از زائران ایرانی خواست تا به توصیه‌ها و تذکرهای کارگزاران زیارتی و مدیران کاروان‌ها توجه کنند.
در همین خصوص معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: ادکلن موسوم به “lovely” از مبادی رسمی وارد کشور نشده و تاکنون نیز نمونه‌ای از آن برای سنجش و آزمایش در اختیار این معاونت قرار نگرفته است.
دکتر بهزاد شریف مخمل‌زاده اظهار کرد: معاونت غذا و دارو در آزمایش اقلام وارداتی تنها مواردی را مورد سنجش قرار می‌دهد که به صورت رسمی و از مرزهای قانونی وارد کشور شده باشند.
وی افزود: ادکلن موسوم به “lovely” به صورت غیررسمی وارد کشور شده و با توجه به اهمیت موضوع، اکنون باید سازمان پزشکی قانونی وارد عمل شود با تشکیل پرونده، این موضوع بررسی شود. معاونت غذا و داروی دانشگاه جندی‌شاپور نیز تا جایی که امکان داشته باشد در این زمینه با پزشکی قانونی همکاری می‌کند تا با هماهنگی بین‌بخشی، موضوع روشن شود.
عبدالامیر ناطقی، مدیرکل امور انتظامی و مرزی استانداری خوزستان نیز در گفت‌وگو با ایسنا درباره مطالب مطرح شده مبنی‌بر کشنده بودن این ادکلن، گفت: صحت این موضوع هنوز مشخص نشده و تنها مطالبی به صورت غیررسمی و غیرموثق مطرح شده است.
وی افزود: در مرزهای استان خوزستان از ورود اقلام ممنوعه و غیرمجاز جلوگیری می‌شود، ولی درباره ورود ادکلن موسوم به “lovely” هنوز گزارشی ارائه نشده است. تدابیر امنیتی لازم در خصوص کنترل اقلام وارده به کشور در مرزهای استان اتخاذ شده و اگر موردی مشاهده شود، برخورد لازم انجام می‌شود.
همچنین چندماه پیش اطلاعیه‌ای از سوی برخی اداره‌های حج و زیارت استان‌ها در اختیار کارگزاران زیارتی قرار گرفت که در آن آمده بود: “گزارش‌های واصله حاکی است تشکیلات القاعده در استان “المثنی” عراق نوعی ادکلن موسوم به «lovely» را که حاوی گاز کشنده است، توزیع کرده است که فرد با استشمام آن بعد از چهار روز کشته می‌شود و به این عبارت معروف است (بس شمه) یعنی فقط استشمام کن. به قرار مسموع (شنیده) تاکنون ۱۸ نفر خارجی از این طریق کشته و ۳۵ نفر نیز در بیمارستان‌های عراق بستری شده‌اند. این ادکلن در بازار و در مناطق پرازدحام بغداد و دیگر شهرهای عراق به‌وفور موجود است و به‌فروش می‌رسد. با توجه به این‌که احتمال خرید این ادکلن توسط زائران عتبات عالیات وجود دارد، در جلسات توجیهی قبل از سفر موضوع را به‌نحو مقتضی به زائران اطلاع‌رسانی کنند.”
این اطلاعیه از سوی حراست سازمان حج و زیارت در اختیار اداره‌های حج استان‌ها قرار گرفته بود تا از این طریق، کارگزاران زیارتی و همچنین زائران ایرانی را آگاه کنند.
همچنین در روزهای پایانی هفته گذشته پیامکی در برخی شهرهای استان خوزستان منتشر شد مبنی‌بر اینکه این ادکلن به استان وارد شده و از شهروندان خواسته بود که نسبت به استفاده از آن هشیار باشند.

 

لطفا خبررسانی کنید

[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:مرگ , اخبار , هشدار , جمع دانشجویی, در ساعت | |
غربیا

به نام انکه مارا افرید

سلام میخوام مطالبی بهتون بگم که شاید باورتون نمیشه  ولی حقیقت داره

از کجاش بگم

از ایت الله حسن زاده آملی شروع میکنم

ایت الله حسن زاده آملی  فیلسوف ریاضیاته  تو جهان غربیا بهش یه فرمول دادن که بگیر واشون حل کنه گفت نه نمیکنم  دینو خیلی چیزای دیگرو واسته کردن بازم گفت نه اخر میدونید چی گفت گفت حل این =با کشتن جهان میدونید چی بود فرمولشون؟ ساخت بمب هسته ای

اره میدونم باور نمیکنید خب خودتون تحقیق کنید  ببینید دروغه یا راست

حسن زاده املی علمی داره که تو دنیا نزیر نداره

 

 مهم ترین حرفم اینه

 خب بخونید و بلند بلند بخونید تا دو رو وریتونم گوش کنن

  آقا گالیله کشف کرد که جهان گرد بله افرین به مرد کوچک  خندم میگیره  ای خدا خودت به غربیا عقل بده    قرآن ما که هزاران سال پیش گفت که زمین گرد  (آیا نمی بینید کوه هارا که چو ابر ها میگذرند و فکر میکنی جامدند و ثابت ) یعنی زمین گردو میچرخه  این معنی ایه قرآن بود که به زبون الانم ترجمش کردم

اون قدیما که تو اروپا  تو کل اروپا 1000تا کتاب بیشتر نداشتن دانش مندای ایرانی خودشون تو خونشون 2000تا کتاب داشتن تو تاریخ نوشته

کار غربیا مثل اینه که بری خونه همسایت بگی من کشف کردم  این خونرو  این خونه که قبلا کشف کرده بودن

جهان وقتی تازه وارد دریا شد اسم دریا هارو مثلا گفته بودن دیو  اشدها  چرا این اسمارو گذاشتم  چون قانون دریا رو بلد  نبودن چون اگه  ساحلو نمیدیدن گم مشدن  تو طوفان غرق میشدن اولین کسی که تو جهان  بهشون یاد داد که چطوری از قاره ای به قاره ی دیگه برن ایرانی بود   ایرانیا زودتر از جهانیان یاد گرفتن که چطور برن تو دریا و سفر کنن

تا حالا شده فکر کنید  که چرا ایت الله ها انقدر سالمو تن درستن اره شده

اونا از قانونی که دین میگه استفاده میکنن برای  از بین بردن موی زائد بدن از نوره استفاده میکنن که خواص ضد سرطانی داره همیشه سیب میخورنو بو میکنن چون سیب برای سفیدید دندانو   و خاصیتی که تو پوستشه  ذهن انسانو باز میکنه ارام بخشه

حجامت تو دین اسلامه براچی حجامت کنن  بچه ای که تازه بدنیا اومده زردی داره اگه حجامت بشه ظرف چند روز خوبه خوب میشه تو جهان جز ایرانیا نمیتونن حجامت کنن چون دقیق بلد نیستن

 غربیا از دین اسلام  مطلب گرفتن ترجمه کردنش به اسم خودشون وارد بازار کردن

 اگه قرآنو بخونید همچی دستتون میان خواهش  تو رو خدا یه بارم شده فقط معنی شو بخونید

 

قرآن میگه غیبت نکنه چرا میگه؟

برا این میگه که پشت سر کسی حرف در نیاد برای این که با کسی دعواتون نشه ناراحتی پیش نیاد

 میگه به  هم کمک کنید مال کسی رو نخورد چرا چون کسی که کار میکنه عرق میریزه تو برو مفت مفت پولشو نخور  میگه یکی نداره جلو زنو بچش شرمندش نکن کمکش کن

برین حداقل یه بار معنی قرآنو بخونید  که خیلی خوبه

 

بیای ایرانمونو بسازیم   حق مونو از غربیا بگیریم

اگه کسی میخواد حق ایرانو از دست غربیا بگیره بیا تو وبم نظر بده نظرشو بگه و تو نظر سنجی گوشه وب بگه دوس داره یا نداره

 منتظرم

www.h151.loxblog.com

 

[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:, در ساعت | |
صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
حمید مینایی
لينكستان
کاسیت
نماز
دنیای بی رحمان
عاشقترین مخلوق
homa jon
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
سیستان برای سومین بار...
از اون حرفا
فروشگاه اینترنتی
کسب و کار
love love love
MUSIC
بچه های خرم آبادی
خسته دل
کامپیوتر برای همه از مبتدی تا حرفه ای
کونگ فو توآ(هنر رزمی ملی ایران)
کانون فرهنگی حیدر کرار
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جمع دانشجویی.... و آدرس h151.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , h151.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com

خرید و فروش دامنه