احمدی نژاد برای استیضاح اماده می شود

به وبلاگ جمع دانشجویی... خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های مختلف
طبیعت
امام و رهبری
جملات زیبا
نمونه سوالات امتحانی
دانلود
لرستان
دلنوشته
تاریخی
عاشقانه
خنده بازار
جک و اس ام اس
آموزشی
کتاب
اخبار
دیدنی ها
دانستنی ها
ورزشی
مراسمات
مذهبی
انقلابات
کاریکاتور
شاعران
رکورد های گینس
سه بعدی
پند و حکمت
پزشکی
تلفن
دوستان
کد آهنگ های پیشواز
طنز
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 215
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 1119
بازدید کل : 41807
تعداد مطالب : 409
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

احمدی نژاد برای استیضاح اماده می شود

علی اکبر اولیا گفت: شکایت عده&zwnj;ای از نمایندگان علیه رئیس جمهوری به شخص لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی داده شده و اگر این شکایت مورد تأیید نمایندگان مجلس قرار بگیرد و به قوه قضائیه ارجاع داده شود، احمدی&zwnj;نژاد سومین کارت زرد را از مجلس دریافت می&zwnj;کند و این به معنای مقدمه اولیه برای استیضاح خواهد بود.

اولیا از ارائه شکایت نمایندگان علیه احمدی&zwnj;نژاد به شخص رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم گزارش کمیسیون مربوطه ظرف 10 روز در صحن علنی قرائت و به رأی گذاشته شود.

به گزارش انتخاب به نقل از همشهری، علی اکبر اولیا تأکید کرد: شکایت عده&zwnj;ای از نمایندگان علیه رئیس جمهوری به شخص لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی داده شده و این شکایت طبق ماده 233 آیین نامه داخلی به کمیسیون تخصصی ذی&zwnj;ربط ارجاع خواهد شد.

اولیا که از امضاکنندگان شکایت نمایندگان علیه رئیس جمهوری است، با اشاره به مهلت 10 روزه کمیسیون تخصصی برای ارائه شکایت در صحن علنی مجلس گفت: امیدواریم شکایت از رئیس جمهور ظرف 10 روز در صحن علنی مطرح شود و نمایندگان با رأی خود این شکایت را تأیید کنند.

وی موارد شکایت از رئیس جمهوری را منطقی و اصولی دانست و تصریح کرد: اگر این شکایت مورد تأیید نمایندگان مجلس قرار بگیرد و به قوه قضائیه ارجاع داده شود، احمدی&zwnj;نژاد سومین کارت زرد را از مجلس دریافت می&zwnj;کند و این به معنای مقدمه اولیه برای استیضاح خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شکایت از رئیس جمهوری در چند بند مختلف طراحی شده است، پیش بینی کرد حداقل 2 یا 3 بند از این شکایت در صورت ارائه در صحن علنی مجلس رأی بیاورد.

روز گذشته 21 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه&zwnj;ای را در شکایت از رئیس جمهوری تدوین کرده و به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داده&zwnj;اند. محوریت این شکایت&zwnj;نامه در تنظیم و امضا با تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس است که برخی از آنان طرح سوال از رییس&zwnj;جمهوری را هم امضا کرده بودند.

شکایت از پاسخ&zwnj;های احمدی&zwnj;نژاد به سوال نمایندگان در چهار محور تدوین شده؛ در بخش نخست از آنچه &laquo;توهین&raquo; به نمایندگان خوانده شده شکایت شده است. نمایندگان در بخش دوم از پاسخ رییس&zwnj;جمهوری به دلیل &laquo;بیان مطالب خلاف واقع&raquo; شکایت کرده&zwnj;اند و برخی از این مطالب خلاف واقع را مثال زده&zwnj;اند. از اظهار بی&zwnj;اطلاعی احمدی&zwnj;نژاد از سفر &laquo;منوچهر متکی&raquo; به عنوان وزیر امور خارجه به سنگال تا &laquo;صفر&raquo; اعلام کردن موجودی حساب ذخیره ارزی. قسمت سوم سوال هم به داستان در &laquo;راس امور ندانستن&raquo; مجلس باز می&zwnj;گردد. در بخش پایانی هم از &laquo;استنکاف از اجرای قوانین مطرح شده در سوال&raquo; و &laquo;قانون ندانستن بعضی از قوانین&raquo; شکایت شده است.

طبق ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس که علی اکبر اولیا و سایر امضاکنندگان شکایت به آن استناد می&zwnj;کنند، هرگاه حداقل 10 نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیون&zwnj;ها، عدم رعایت شؤونات و نقض یا استنکاف از اجراء قانون یا اجراء ناقص قانون توسط رئیس جمهور و یا وزیر و یا مسؤولین دستگاه&zwnj;های زیرمجموعه آنان را اعلام نمایند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون ذی&zwnj;ربط ارجاع می&zwnj;شود. کمیسیون حداکثر ظرف مدت 10 روز موضوع را رسیدگی و درصورت وارد بودن با اظهارنظر صریح، گزارش خود را از طریق هیأت&zwnj;رئیسه به مجلس ارائه می&zwnj;دهد.

در تبصره یک این ماده آمده است: چنانچه نظر مجلس بر تأیید گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه قضائیه و سایر مراجع ذی&zwnj;صلاح ارسال می&zwnj;شود تا خارج از نوبت و بدون تشریفات دادرسی رسیدگی کند.

براساس تبصره دوم ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس درصورتی که مجلس در مورد رئیس&zwnj;جمهور یا هریک از وزیران سه نوبت &zwnj;رأی به وارد بودن گزارش بدهد طرح استیضاح در صورت رعایت مفاد اصل هشتاد و نهم(89) قانون اساسی در دستورکار مجلس قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط حمید مینایی در برچسب:, در ساعت | |

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
حمید مینایی
لينكستان
کاسیت
نماز
دنیای بی رحمان
عاشقترین مخلوق
homa jon
خبرگزاری باشگاه پرسپولیس
سیستان برای سومین بار...
از اون حرفا
فروشگاه اینترنتی
کسب و کار
love love love
MUSIC
بچه های خرم آبادی
خسته دل
کامپیوتر برای همه از مبتدی تا حرفه ای
کونگ فو توآ(هنر رزمی ملی ایران)
کانون فرهنگی حیدر کرار
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جمع دانشجویی.... و آدرس h151.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , h151.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com

خرید و فروش دامنه